Monday 5 November 2012

Motif Hj Hadi untuk berubah mengelirukan

Venue : Taman Seremban Jaya, Seremban, Negeri Sembilan

Event : Himpunan Kebangkitan Rakyat

Date : 3/11/2012 @ 9.30 pm


Kemana perginya Haji Abdul Hadi selama ini? Dia bermastautin di Kota Baghdad ke? Apakah kenyataan beliau bahawa Malaysia tidak melalui perubahan positif yang menjadi contoh kepada negara lain selama berada dibawah pentadbiran BN itu ikhlas dan berilmu?.

Saya rasa masyarakat akan lebih menghormati pandangan beliau sebagai sorang pemimpin sekiranya beliau jujur dengan kata kata beliau. Semuanya dipolitikan. Kalau tak mahu acknowledge kejayaan seteru politik buka lah topik lain... jangan mengelirukan atau memperbodohkan hadirin.

Yang hadir bukan semua nya orang PAS, DAP atau PKR.. ramai juga dari kalangan NGO yang peka dengan keadaan politik semasa. 



2 comments:

  1. samada dia sudah tertipu, tak sedar langsung tentang orang-orang sebelah dia yang dah kena beli dan dia tak tengok lagi video tu.

    ReplyDelete
  2. dr aku kecik aku konfius kenapa org pkai kupiah putih klu bg talk politik kt mesjid/padang awam (aku xnk sebut "ceramah" sbb pada aku perkataan ceramah sesuai pkai kt ceramah agama je) mesti nk:-
    1) spin,
    2) reka cerita,
    3) kutuk org,
    4) perasan diri sendiri bagus,
    5) poyo,
    6) org lain semua jahat,
    7) dia lah yg paling Islam,
    8) suka buat lawak bodoh,
    9) quote al-Quran ikut yg sesuai ngan dia je.

    sape bleh bg tau aku kenape? kt kg aku, geng2 diorang ni, mak bapak heboh la ckp org parti tu kafir la h, menda lah, tp anak sendiri jd mat ganja, mat pet, bohsia, bohjan, perompak, mat rempit dsb..

    sekian..

    ReplyDelete