Tuesday 10 July 2012

Zamil ada video Anwar gemar tikam belakang

Venue : Dataran Sunway, Kota Damansara, Selangor

Event : Sidang media khas oleh Zamil Ibrahim

Date : 9/7/2012 @ 3.00 pm

Semalam saya menerima pesanan ringkas melalui telefon (SMS) yang berbunyi seperti berikut "Sdr Zamil Ibrahim mengadakan sidang media PENDEDAHAN VIDEO ANWAR........bla bla bla". Apa lagi bergegas lah saya ketempat yang disebutkan. Seperti yang dijangkakan memang ramai wakil media sudah pun berada disana menunggu pendedahan oleh Zamil Ibrahim.

Kecewa teramat kecewa apabila kami diberitahu bahawa bukan video aksi ranjang Anwar yang hendak didedahkan, tapi video sepanjang 5 minit dalam mesyuarat PKR yang mendedahkan sikap Anwar yang suka menikam kawan dari belakang. Kami tidak diberi salinan video tersebut, cuma transkrip kandungan  nya dibacakan oleh Zamil.

Tujuan pendedahan ialah untuk memberitahu para penyokong Anwar terutamanya dari PAS dan DAP bagaimana sikap sebenar Anwar terhadap rakan rakan beliau. Ikuti pendedahan Zamil yang telah dirakamkan dalam video berikut....:



1.
2.
3.
4.
5.


6 comments:

  1. kesian tgk reporter n lu Jinggo..kena main dgn tokey stall burger ni... cerita tah ape2.. itu pun juak UMNO terkencing nak dgr.. pakat kena tipu ler.udah la JInggo.. lu better cover cerita orang yg istiqamah dgn UMNO dari duk dgr cerita bodo geng2 katak ni.. gua tgk kebelakangan ni lu asyik cover geng2 katak bodoh ni jer..org asli UMNO dah x layan lu ker??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurang kurang nya cerita bodoh macam ni pun ko terkam nak baca... kenapa agak nya?

      Delete
    2. bagus jawapan bro jinggo.....

      Delete
  2. aduss..
    anon 17:02..dah kene sebijik ngan jinggo..
    kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  3. gua memang suka membaca from both side... apa punya soalan bro.. usik sikit dah gabra

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan gabra, gua amat jarang gabra... kalau gabra gua tak turun padang merata tempat sorang2 cari bahan... cuma gua letih, isu on Zamil... yang ko nak kenen orang bawa berita untuk ko kenapa... apa faedah dan tujuan nya? lain lah kalau kita dah mengenali, sekali sekala berseloroh kira biasa lah...Ibaratkan ko suka baca sesuatu buku, tapi ko amek gunting dan cuba gunting helaian muka surat nak tengok boleh koyak atau tidak...

      Delete